« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Podjęcie uchwały w sprawie:

4) Wyrażenia zgody na wniesienie aportu do spółki „Wodociągi Dębickie” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Dębicy.

5) Wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia dotyczącego przyjęcia przez Gminę Miasto Rzeszów realizacji zadań w zakresie przyjmowania osób nietrzeźwych.

6) Przyjęcia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Dębica na lata 2026-2028”.

7) Zmieniająca uchwałę w sprawie określenia warunków i trybu finansowania działań sprzyjających rozwojowi sportu w Gminie Miasta Dębica.

8) Przyjęcia przez Gminę Miasta Dębica od Powiatu Dębickiego zadania zarządzana przystankami zlokalizowanymi w ciągach dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Miasta Dębica.

15) Uchylenia Uchwały nr XXV/225/2025 Rady Miejskiej w Dębicy z dnia 23 października 2025 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.:"Modernizacja budynku przy ul. Metalowców w Dębicy z przeznaczeniem na magazyn do przechowywania zasobów na potrzeby ochrony ludności".

17) Zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie zobowiązania wekslowego przez Gminę Miasta Dębica wsparcia przyznanego przez Tarnobrzeską Agencję Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Tarnobrzegu, w ramach projektu pt. "Tarnobrzeski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej" dla Spółdzielni Socjalnej "ProDomus.Usługi" z siedzibą w Dębicy.

4. Informacja Komisji Kultury nt. „Analiza potrzeb finansowych miejskich jednostek kultury oraz jednostek zewnętrznych, porównanie ze środkami przyznanymi na ten cel w budżecie miasta na 2025 r.”

5. Sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dębicy w sprawie kontroli wydatków poniesionych przez Gminę Miasta Dębica na finansowanie przedszkoli niepublicznych w 2023 r. i 2024 r.

6. Analiza wyników kontroli prowadzonych w Gminie Miasta Dębica przez Najwyższą Izbę Kontroli i Urząd Kontroli Skarbowej w 2024 r."

7. Wnioski Komisji oraz Rad Osiedli.

8. Interpelacje i zapytania radnych.

9. Wnioski radnych.

10. Sprawy różne.

11. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej